joi, 17 septembrie 2009


Cum spuneam mai demult...muzica mereu ma readuce pe un drum ...pe care alatadata il presaram cu petale de roze .Acum imi amintesc numarul de petale scapate din mana ....refuz sa imi amintesc de ce le-am scapat ,dar important este ca am lasat si iubire si frumusete in drumul meu si niciodata nu mi-a parut rau pentru asta.Nu stiu de ce unele fapte isi lasa atat de tare amprenta,si nici cat de tare au fost spulberate de vant petalele mele , sau cati le-au calcat in piceoare ,cate si-au pierdut culoarea ,sau cate au fost uscate de asrita si praf,inghetate de ger sau decolorate de zapezi.
Uneori incep sa uit si nu vreau asta ...raman putine lucruri impregnate in memoria mea .Nedrept pentru mine e ca insist sa imi amintesc .Si lucrurile frumoase din trecut pot avea impact mai putin pozitiv asupra prezentului,din motivul asta nu e drept .Dar iubesc secundele in care ma abandonez in anumite etape apuse.
Imi pot aminti si mirosul toamnei ...si serile de august ,si trandafirii de ianuarie scaldati in ace de gheata, cerul violet de octombrie cu nori aurii invaluiti in aer rece , prima zapada si mirosul vinului, ultima zapada , ghioceii si martisoarele.
Desi iubesc nespus sagetile trecutului care ma strapung cu amintiri frumoase si lasa in urma loc pentru a-mi varsa lacrimile din suflet ...va trebui sa renunt sa ascult anumite melodii.Nu imi sta bine asa ..Nu am urat niciodata trecutul .Urasc ce a devenit el in prezent .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu