luni, 29 noiembrie 2010

Pedeapsa ei

Imi e dor sa scriu o scrisoare ...sa imi scriu mie o scrisoare .De incurajare .As vrea sa imi pot da un impuls ,sa-mi pot da un sfat .Sa fiu cea mai buna prietena a mea .M-am saturat sa imi dovedesc ca sunt un dusman .Trairile mele ,gandurile ,viciile ,speranta,pasiunea ..mi se intorc ca un bumerang care ma transforma pe mine ,in dusmanul meu cel mai de temut .Ma simt fara grai in fata greselilor mele ,in fata propriilor decizii.Dorintele mele incoltesc si devin dulcele meu blestem.Sunt o pacatoasa ,care isi priveste inchisoarea cu dezgust .Sunt pacatoasa care va ajunge in Raiul luxuriant ...pentru ca si-a primit propria ei pedeapsa .

Un comentariu:

  1. O buna perioada din viata invatam sa ne cunoastem mai simplu, mai bine iar tu pari ca iti doresti ca perspectivele viitorului sa se cristalizeze.
    Ai multe expresii izbutite, originale - felicitari!

    RăspundețiȘtergere