sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Azi sunt vulgara

Simt nevoia sa fiu vulgara ,mizerabila si infecta in limbaj."M-am murdarit "un timp prea lung cu oameni ieftini ,m-am manjit ..pe maini,pe chip ,pe suflet.Sunt om.Simt nevoia sa injur ,sa injur oameni,sa le injur Diavolii sau Dumnezeii ,sau orice facaturi in care ei cred sau au impresia ca ,cred.Neputinta ,piedicile ,obstacolele,infantilitatea,prefacatoria,minciuna,cretinitatea mi-au umplut paharul de dezgust si scarba profunda ,poate chiar ura.Asta sunt ,un simplu om,poate o nenorocita ,pacatoasa cu vicii ,caria ii place sa se incurce cu tot felul de aratari numite barbati si sa o ia naspa pe aratura cand vede ca nu si-a gasit linistea.DAR MERIT SI EU SA FIU FERICITA!Poate nu am ajuns la maturitatea la care sa fac alegeri inspirate si benefice mie si cu siguranta voi mai da gres si altadata.Acum imi doresc putine.Imi doresc sa descopar ca am o alta orientare sexuala,sa ma las de fumat ,si sa beau un pahar de vin rosu.Noroc mie!

Un comentariu: