miercuri, 7 aprilie 2010

Sound-ul e ca spray-ul anti praf ....

Am o legatura foarte stransa cu muzica .Si mereu am avut-o.E un mod de-a ma destabiliza sau stabiliza,in functie de stare.Sunt versuri,sunt sounduri pe care le-am auzit la un moment dat in viata mea si m-au sensibilizat in asa fel incat si peste ani mi-as putea revela momente cu ajutorul muzicii.Cand spun Celine Dion,spun "echibibru izbit de amintiri"necesar ,deloc benefic.
Necesar pentru ca muzica lui Celine imi aduce aminte ca am iubit si inca in doze nepermise.

Deloc benefic pentru ca muzica lui Celine e ca un spray anti praf."Nu lasa praful sa se aseze.
Imi amintesc anul 2008.Si imi mai amintesc si euforia, exploziile,emotiile,nelinistea,focul acelui an.Imi amintesc ziua de 7 si noaptea de 8 martie.Imi amintesc de "I drove all night."si ca a urmat "A new day has come"



Vezi mai multe video din Muzica

Vezi mai multe video din Film

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu